dimarts, 6 d’octubre del 2015

PRÀCTICA 1 : Creació d'imatges


Per posar en pràctica el que ja coneixeu, haureu de realitzar de manera individual 5 fotografies, quatre corresponents a les diferents funcions de la imatge i una utilitzant almenys un recurs expressiu (metàfora, hiperbole...)

Cada fotografia estarà numerada i portarà un títol, el lloc i la data.

Es valorarà la creativitat i la qualitat de la il·luminació en l'execució de totes les imatges.



1.NOTÍCIA DIGITAL

Es tracta d'una imatge informativa del 6 d'octubre al Diari Sport la qual informa sobre el fet de que la Fiscalia de Barcelona vol que sigui archivada la causa contra Messi.



2. NO A L'ABANDONAMENT.

Aquesta fotografía la he realitzat el dia 6 d'octubre a casa meva i he agafat al meu gos com a model.
És una imatge que vol causar un sentiment en les persones que la vegin. Es tracta d'una imatge en contra de l'abandonament dels gossos. 



3. DESTÍ

Es tracta d'una fotografía que vaig fer l'any passat a Madrid. Per a crear una imatge estètica he utilitzat la fotografìa com a fons del missatge, i en primer plà un missatge poètic.


4. EXHORTATIVITAT PURA

Es tracta d'una fotografia feta el 6 d'octubre. He utilitzat el meu cotxe, per crear una imatge que inciti a la compra.



5. INTELECTUALITAT PERSONIFICADA

Aquesta fotografía l'he fet a casa, al meu gos. El dia 6 d'octubre; l'he triat com a model ja que l'he donat un toc de persona a través de les ulleres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada