dijous, 5 de maig del 2016

ANALISI D'UN ANUNCI TELEVISIU:

https://www.youtube.com/watch?v=NPiCtM8cq9o


Producte: refresc
Marca: Cocacola
Durada de l'anunci: 1 minut

Què veiem/Què escoltem

1.Elements de la imatge que destaquen.


-Nombre de plans: primerissim primer plà, plà detall, primer plà , plà conjunt i plà general.
-Tipus de plans que predominen: predomina el primerissim primer plà i el plà conjunt.
-Trucs observats: posar de manera explícita o implícita la cocacola (com per exemple en les samarretes vermelles o el color dels llavis de la noia).
-Colors que destaquen: vermell, blanc i algunes tonalitats obscures com el negre.
-Persones i objectes que hi apareixen: gots de cocacola, ampolles de cocacola, nois i noies joves en diferents entorns.

2.Text que llegim o escoltem.

-Eslògan: siente el sabor (apareix al final de l'anunci)

-Paraules que acompanyen les imatges: cocacola con hielo, hielo con amigos, amigos con historias, historias con cocacola, cocacola con sonrisas, sonrisas con extraños, extraños con fuego, fuego con cocacola, cocacola con amor, amor con frescura , frecura con cocacola, cocacola con música, música con locura, locura con sueños , sueños con cocacola, cocacola con sentimiento.

-Logotip: 














3.Sons.

-Tipus de música: versió de " Taste the feeling" de Conrad Sewell.

-Altres sons: so del gas de la cocacola, so dels gels en el got ple de cocacola.


Què interpretem

1.Significats que es desprenen de la lecutra de les imatges.


-Ritme aconseguit:

-Funció dels trucs: presentar impícitament la cocacola a través dels colors i el logotip en samarretes o ampolles.
-Funció dels colors: representar la cocacola.
-Funció dels personatges o situacions que es presenten: representar la joventut i tots els sentiments que els volen transmetre.


2.Funció del text.


-Interpretació de l'eslògan i característiques: és una frase curta i contudent que resum el significat i la intenció de l'anunci, la qual dona enfasi a l'anunci i et diu el que has de fer: has de sentir el sabor de la cocacola com tots els joves han viscut aquestes situacions, amb sentiment i siempre acompanyats de cocacola.


-Intenció del text informatiu: el text que acomanya les imatges s'utilitza per combinar els valors emocionals que hi ha a les imatges amb la identitat de la marca la qual es troba al text i en les seves paraules.
El text relaciona i remarca el veure cocacola amb que es produeixin tots aquests diferents sentiments, hi ha un lligam entre les paraules i les imatges que les acompanyen.

3.Funció de la música i dels sons.

-Evocar, acompanyar, remarcar..: La funció de la música podriem dir que és crear i remarcar sentiments en comanyia de les imatges.


4.Estructura de l'anunci: diferents parts i què s'explica en cadascuna d'elles: l'anunci comença amb una imatge d'un got de cocacola vist desde aprop on es veuen les bombolles del gas i s'escolten els sons del gel i les bombolles. Després apareix una noia a la neu bebent cocacola i els seus amics jugant a la neu. A la següent imatge apareix un grup de nois que entren a una festa corrent. Després apareix una noia prenent cocacola i es besada per un noi de sorpresa. Més tard torna a sortir una altre noia prenent cocacola, uns desoneguts que es troben pel carrer i s'agraden, uns nois joves en una biblioteca "enrrollant-se", un noi cuinant mentre es pren una cocacola, una parella prenent cocacola de la mateixa ampolla mentre es miren als ulls , una noia que sorpren al noi que li agrada amb una cocacola al vagó del tren mentre ell marxa, un grup de nois corrent per la platja amb una capsa de cocacola, una noia ballant amb una samarreta de la cocacola en una festa, un noi tocant la bateria, una parella ballant en un terrat, un noi prenent una cocacola i per últim l'eslogan i el logotip.

5.A quin púbilic s'adreça l'anunci? a un públic jove el qual s'identifica amb  les imatges de l'anunci.

6.Quins valors ens transmet? transmet valors com l'amor, l'amistat, la passió, la bojeria, la confiança, el compartir, el viure els moments de la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada