dimarts, 12 d’abril del 2016

ANÀLISI D'UN PROGRAMA DE TELEVISÓ





- CANAL DE TELEVISIÓ:  El programa escollit és Espejo Público. Es tracta d'un programa que és emés per la cadena privada televisiva Antena 3 la qual es visualitzada a través de TDT.



- FRANJA HORÀRIA DEL PROGRAMA:  És un magazine matinal d'emissió en directe. S'emet de dilluns a divendres de 9:00h a 12:10h del matí i es presentat per Susana Griso la qual ens porta informació de l'actualitat poítica, social i econòmica del moment.

-AUDIÈNCIA: El programa està dirigit a un públic adult per la temàtica que tracta és sobre temes seriosos com són l'enconomia, la política  i el panorama social del moment.

La publicitat es correspon al mateix públic amb anuncis de cotxes, aseguradores, bancs, productes per a casa.. i aquesta dura entre els 7-12 minuts. Encara que hi ha dues parades publicitàires de 20 segons.

-INVERSIÓ DE PRODUCCIÓ: 

PERSONAL ARTÍSTIC
Dissenyador d'espai, director artístic, maquilladors, vestuari i il·luminadors.

PERSONAL TÈCNIC
Director,regidor, coordinador, realitzador, ajudant de realització, productor, mesclador d'imatge, infografista, operadors d'imatge (càmeres) i muntadors,



-PLATÓ:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada